لیس للانسان الا ما سعی:برای انسان جز حاصل تلاش او نیست.

09902631003 _09902631004  شنبه تا پنج شنبه 8:30 الی 16:30

امداد مسکن

کاربران گرامی لطفا جهت استفاده از خدمات امداد مسکن و تهیه اشتراک مناسب، مطالب زیر را با دقت مطالعه بفرمایید.
امدادمسکن برای راحتی و ارائه خدمات اختصاصی به کاربران، پنل هایی را طراحی کرده است که در ادامه به شرح آنها می پردازیم. کاربران گرامی می توانید بعد از ثبت نام در سایت امدادمسکن “Emdadmasskan.com” و تکمیل مشخصات فردی و همچنین ثبت آدرس ملک مربوطه، از طریق صفحه کاربری خود هر یک از پنل های امداد مسکن را بسته به نوع نیاز خود به خدمات به صورت پرداخت آنلاین خریداری نمایید.

     ***لطفا با توجه به نوع نیاز خود به استفاده از خدمات در انتخاب پنل موردنظر دقت کافی را بعمل آورید.

  پنل طلایی

 این پنل شامل تمام خدمات ماهانه و سالانه ارائه شده در سایت و اپلیکیشن امدادمسکن می باشد. (به جز خدماتی که صرفا در خدمات گزینه ای می باشند. مثل:جابجای وسایل توسط ماشین باربری و باغبانی).

کاربران پنل طلایی می تواند به مدت یک سال از تمامی خدمات “به جز مواردی که در سایت با عنوان خدمات سالانه و خدمات گزینه ای مشخص شده است” به صورت یک بار در ماه استفاده کنند.

**مواردی که در مورد قیمت پنل طلایی تعیین کننده هستند عبارتند از:

1.متراژ ملک

2.قدمت ملک

3.نوع لوازم خانگی (ایرانی یا خارجی بودن برند لوازم).

پنل نقره ای

این پنل نسبت به پنل طلایی، دسته های خدمات محدود تری را در بر می گیرد. از قبیل:

 1-دسته نگهداری از ساختمان: تعمیرات برق کاری و سیم کشی، گچ کاری و لکه گیری در ابعاد1*1،نقاشی ساختمان در ابعاد1*1، تعمیرات درب کرکره ای، رفع خرابی و ترکیدگی لوله ها،

 2 -دسته تعمیر و سرویس کامل لوازم گرمایشی و سرمایشی: تعمیرات و سرویس موتورخانه، تعمیر آبگرمکن، تعمیرات پکیج و رادیاتور، تعمیرات بخاری گازی، تعمیرات کولر گازی، تعمیرات کولر آبی.

 3-دسته نظافت: نظافت راه پله و مشاعات.

 

   خدمات گزینه ای

در صورتیکه کاربر، اشتراک طلایی یا نقره ای خریداری نکرده باشد و بخواهد از خدمات امدادمسکن استفاده کند، می تواند به صورت گزینه ای و پرداخت آنلاین مبلغ همان خدمت، از کلیه خدمات موجود در سایت و اپلیکیشن امدادمسکن استفاده کند. و همچنین کاربران پنل نقره ای و طلایی می توانند از خدماتی که در این پنل ها موجود نمی باشد به صورت درخواست خدمات گزینه ای استفاده نمایند. خدماتی که در حال حاضر صرفا به صورت گزینه ای قابل درخواست می باشند و در هیچ کدام از پنل ها موجود نمی باشد، شامل موارد زیر می باشد.(حمل و نقل وسایل توسط ماشین باربری و خدمات باغبانی).

چنانچه کاربر پنل نقره ای و پنل طلایی به یک خدمت بیشتر از یک بار در ماه نیاز پیدا کند، می
تواند از نوبت ماه های آینده استفاده کند، و یا به صورت گزینه ای درخواست خدمات بدهد.