لیس للانسان الا ما سعی:برای انسان جز حاصل تلاش او نیست.

09902631003 _09902631004  شنبه تا پنج شنبه 8:30 الی 16:30

امداد مسکن

تعمیر چرخ خیاطی  در اصفهان

این خدمات تنها برای شهر اصفهان کاربرد دارد و در صورت ثبت سفارش تنها به به کاربران این شهر خدمات ارائه میشود

تعرفه و جزئیات خدمات :

تعرفه خدمات چرخ خیاطی :

 بازه قیمت 80,000 تا 120,000 تومان.

پنل گزینه ای :

در این پنل شما به تمامی خدمات ارائه شده در سایت و همه متخصصین امدادمسکن دسترسی دارید. فقط کافیست از طریق سایت و یا اپ درخواست خدمات خود را برای ما ارسال کنید، و به صورت آنلاین در لحظه هزینه خدمات را پرداخت کنید.متخصصین ما برای انجام خدمات مربوطه در ساعت تعیین شده توسط خودتان، سریعا در محل شما حضور خواهند داشت.(برای درخواست خدمات حتما در سایت ثبت نام کنید). در این نوع پنل هزینه های دستمزد متخصص بر عهده مشتری است.

* هزینه لوازم مصرفی به‌ صورت جداگانه محاسبه می‌گردد.

  * تمامی خدمات فقط به آن آدرسی که ابتدا داخل سایت ثبت کرده اید اختصاص پیدا می کند.

  *ممکن است رسیدن متخصص به محل شما با نیم ساعت تاخیر اتفاق بیوفتد.(لطفا شکیبا باشید).

  * در هنگام انجام خدمات متخصص به هیچ وجه اجازه افزایش قیمت را ندارد. در صورتی که متخصص مراجعه کننده به شما چنین درخواستی را    داشت، با واحد پشتیبانی تماس گرفته و این موضوع را اطلاع دهید.

  *دقت داشته باشید تمامی هزینه های وارد شده در این سایت مخصوص افرادی است که پنل گزینه ای را انتخاب کرده اند.

      “در تمامی پنل ها با به کار گیری پرسنلی آموزش دیده و متخصص کارهای شما با دقت و سرعت انجام می شود.”

شما می توانید خدمات رایگان را یک بار در هر ماه استفاده نمایید و در صورتی که نیاز به خدمات یک دسته بیشتر از یک بار باشد، شما می توانید از نوبت ماه های دیگر خود استفاده کنید. و همچنین می توانید برای دفعات دوم به صورت گزینه ای ارسال درخواست داشته باشید و تنها25% از مبلغ خدمات گزینه ای را به صورت انلاین در سایت پرداخت نمایید. این رقم در دفعات سوم35% و چهارم 45% و دفعات پنجم به بعد تنها65%مبلغ خدمات گزینه ای می باشد.
  • تمامی خدمات تعمیرات تا یک ماه گارانتی امدادمسکن هستند، و اگر بعد از انجام تعمیرات، دستگاه مربوطه در همان قطعه تعمیر شده درست کار نکرد انجام دوباره تعمیرات کاملا رایگان خواهد بود.
  • ارائه خدمات و پشتیبانی در امدادمسکن به صورت 24ساعته بوده و در هر ساعتی از شبانه روز اپراتورهای ما اماده خدمات رسانی به شما هستند.
  • پنل طلایی:

    با انتخاب و خرید این پنل شما می توانید، یک سال کامل تمامی خدمات ما را که در سایت و اپ ارائه می شود را به صورت یک بار در ماه از هر دسته ای و کاملا رایگان  استفاده کنید. بعضی خدمات  مانند (اسباب کشی،قالی شویی، مبل شویی و شستشوی پرده) یک بار در سال هستند. با خرید این پنل در طی یک سال با خیالی راحت تمامی خدمات مورد نیاز شما (بدون دستمزد خدمات) انجام خواهد شد.

    پنل نقره ای :

    در این پنل شما می توانید به مدت یک سال  از کلیه خدمات زیر، از هر دسته یک خدمت را به صورت یک بار در ماه استفاده کنید.

    {1-دسته تعمیرات و سرویس کامل لوازم گرمایشی و سرمایشی:شامل(تعمیرات موتورخانه،آبگرمکن،پکیج و رادیاتور،بخاری گازی،کولر گازی،کولر آبی)

    2-دسته نگهداری ساختمان شامل :(نقاشی ساختمان، دریل کاری ، سیم کشی و برق ساختمان ، گچ کاری و رفع خرابی و نم زدگی ، رفع خرابی و ترکیدگی لوله ها،تعمیرات درب کرکره ای )

    3-دسته نظافت: نظافت سرویس پله و مشاعات}